lugnistormen

Jag gillar listor

Kategori: Allmänt

De säger ganska mycket och jag behöver inte själv komma på vad jag ska skriva om.... smart och bra!! Den här listan hittade jag hos en kollega. Tack Sandra!!


1. Jag har insett att min senaste kyss var för alldeles för länge sen :o(

2. Jag lyssnar på sonen som duschar.
 
3. Jag pratar med mig själv och hunden

4. Jag tycker om min familj och mina vänner och min vovve

5. Min bästa vän är snäll pålitlig och varm

6. Min första riktiga kyss fick jag på Ninas 12- eller 13-årsparty (inte av Nina dock ;o), ) och den smakade järn.

7. Jag avskyr falskhet, onda människor och girighet

8. Kärleken är fantastisk och saknad

9. Jag gillar att umgås med goa glada människor

10. Jag kommer alltid att bry mig om mina barn, min släkt och mina vänner. Åsså Ozzy förstås

11. Jag är hemligt förälskad i inte nån....

12. Sist jag grät var när jag tittade på en film om en liten pojke som blev kidnappad

13. Igår gjorde jag så att magen blev lite större ändå....åt tårta o nachos o godis

Kommentarer

  • monica säger:

    kul lista ,den tjuvar jag. kram monica

    2009-09-12 | 09:11:31
  • Mia säger:

    Varsågod!! Kram

    2009-09-15 | 16:24:08

Kommentera inlägget här: