lugnistormen

Höstglädje

Kategori: Allmänt



Har precis kommit in efter en promenad med Ozzy.
Vilken härlig luft det är :o) det känns att hösten är på ingång och det gör ingenting!
Jag blir glad och mår gott av hösten, det är så fint med alla färger och luften är så sval, skön och lättandad. (säger man verkligen så.....??)
Ser fram emot många långa, härliga promenader i det vackra vädret.

Nu tog jag och Ozzy oss svängen förbi vår nya bostad, som jag haft lite ångest över att behäva flytta till -bara för att det inte är en uteplats som jag såååå gärna vill ha! Inte ens det kändes trist längre, jag tycker att det ska bli kanon, ser verkligen fram emot flytten nu :o)
En dag, snart, kommer jag att ha en uteplats men tills dess ska jag njuta av att ha en inglasad balkong :o)

Gick och funderade på allt jag faktiskt har att vara glad över och bestämde mig för att det negativa inte ska få övertaget :o) Jag ska njuta varje dag och inte skämmas över det.

Godnatt o kramar till er alla njutare där ute!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: