lugnistormen

Vovvevakt

Kategori: Allmänt

Gomorron gomorron!

Uppe med tuppen var jag idag, eller man kanske ska säga uppe med hundarna eftersom det var så det var. Jag tror inte att tuppen hade vaknat när Ozzy kom slickandes och ville ut.
Han är ganska närgången vill jag lova.....


Så det var bara att kliva upp, rasta vovvar och sen äta frukost alla tre.

Jag är hundvakt nu, några dagar, åt Sonny eller Sunny (vet inte riktigt vad han heter egentligen, det sägs olika....och jag säger olika, men han lyssnar på allt ;o) )
Han är också en dvärgpudel, men svart.

Här ett foto från i somras när också var hundvakt....de drog åt lite olika håll grabbarna!


Nu ligger de iallafall och sover här i soffan så jag ska sticka ner på stan och försöka shoppa mig glad.


Tänkte passa på att shoppa loss lite innan jag har betalat räkningarna :o) Det känns som att jag har såååå mycket pengar att shoppa för nu!!
Klockan 15 är det jobb igen....känns inge kul det heller..... Måste vid tillfälle tala om för mina kollegor nere på Västfjället att de har en drömtillvaro på arbetet!!
Som det känns nu går jag tillbaka till dem efter tjänstledigheten - MEN det kan och kommer säkerligen att ändras. Jag har bara varit på Stötting 3 dagar, inte ens träffat alla anställda eller brukare + att jag just nu är ganska nere....Så, det kommer nog att bli bra det här.... måste måste måste försöka tänka lite positivt nu!

Åsa-gumman är såå go, kommer med uppmuntrande heja-på-rop och kloka ord till sin gamla moster! Tack för det Åsa! Puss 

Nää, fram med shopping-plånkan, nu drar jag!!

Hej hej

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Puss puss ;-)

    2009-03-28 | 23:12:07

Kommentera inlägget här: