lugnistormen

Man kallar mig galen!!!

Kategori: Allmänt

...och det helt öppet på bl.a Facebook! Man skickar mig SMS med likatydiga innehåll. Man till och med ringer upp mig och säger detsamma. Man hotar att komma hit, hem till mig, och med våld skrubba och penetrera mina öron och hörselgångar. Man anser mig tokig och att jag ska sättas i tvångströja och ges stark medicin! Man menar att jag ska vara väldigt tyst..... man vill inte att det jag vet kommer ut, jag får inte sprida mina åsikter.



Men alla dessa hot, både offentliga och de i det dolda, tar inte på mig! Jag kommer att tala, fortsätta att säga vad jag tycker! Ni kan inte få tyst på mig!
Jag måste väl få GILLA CAROLINE AF UGGLAS!!!!!! 

Varsågoda! Lyssna o njut! Här är en version som jag vet att ni tvivlare kommer att älska!

 

;o)


Och för er som faktiskt inte tycker att jag är galen kommer här orginalet:

Kommentarer

  • Åsa (systerdotter) säger:

    Jag älskar henne med...skitbra låt!!!!!!!

    Go ugglas!!! Me like!

    2009-03-08 | 19:17:47
  • Mia säger:

    ÅSA: Härligt att nån fler än jag i den här släkten har god smak!! Kram

    2009-03-08 | 20:45:53
  • Åsa säger:

    Ja, det är väl tur det...vi är nog dom enda av oss som har bra smak gällande musik....Allt bra med er däruppe? Saknar dig!! LOve

    2009-03-08 | 21:38:07
  • gissa det du? säger:

    men det var väl f.. va ni var eniga då, inte konstigt att det är så mycke skit musik nu för tiden, när ni kan säga att den där ugglas är bra???????

    2009-03-09 | 22:34:41
  • Åsa säger:

    Handlar inte om hur musiken låter utan hur den känns!!! Hon är ju en konstverk hela hon, kanoners!!

    2009-03-10 | 08:14:42
  • Mia säger:

    Exakt, Åsa! Tänk om vi kunde få "den där anonyma" att förstå det ;)

    2009-03-10 | 14:35:28
  • Åsa säger:

    Lär nog aldirg hända ...huvusaken vi vet....LoVE

    2009-03-10 | 18:07:55
  • gissa??? säger:

    Nu får det fan vara nog här blir man på hoppad så det smäller om det, kan inte va rätt att man måste känna musiken????? konstiga är ni båda två, tycker synd om er.kram

    2009-03-11 | 11:42:54

Kommentera inlägget här: