lugnistormen

Fejjan

Kategori: Allmänt

Åååhhh vad jag gillar Facebook!! Har hittat igen en massa gamla goa kamrater där, det är så himla roligt!

Nu har jag dessutom hittat två släktingar som jag inte ens visste om :o) Hur kul är inte det?? De är barn till en av mina kusiner. Har ju en väldigt stor och yvig släkt så det är inte lätt att ha nån koll på dem. Det är svårt nog att hålla koll på mina syskon och deras barn .... och deras barn......
Men det är ett trevligt bekymmer, som jag gärna ägnar mig åt!
Är så glad att ni finns i mitt liv igen! Puss på er!!

Har nu preics suttit och chattat med en av de nyfunna släktingarna och tycker att det är jätteskojigt! Känns på nåt sätt befriande och fantastiskt! Hoppas att vi blir fler som hittar igen varandra och att vi kan träffas nån gång. Vi har ju mycket gemensamt i och med vart vi kommer ifrån...! 

Ja, det är med ett leende på läpparna jag lägger mig i kväll!!

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: