lugnistormen

A dato - Från denna dag

Kategori: Allmänt

Då stod jag där då, på nyårsafton, klockan var 00.00 och det nya året 2009 började. Jag var glad och allt kändes bra. Skålade och pussades o kramades, önskade alla ett Gott Nytt År och de andra önskade mig samma sak. Svinkallt var det (brukar vara det i Idre....), men det värmde att ha alla glada människor runt omkring!

                                                     
 
Hur vill jag då att det här året ska bli för mig?
Jag tänker som sagt inte ge några löften, men jag har några önskningar som jag hoppas jag kan uppfylla.

Jag vill umgås endast med människor som inte stjäl all min energi. Vara tillsammans med de som tycker om mig på samma sätt som jag dem. Man ska ge varandra positiv energi, stötta varandra och ha roligt tillsammans! Då varar vänskapen!! Kramar till mina goa vänner!!

Äta rätt! INTE BANTA, det funkar inte! Nu gäller det bara att hitta vad som är rätt...... Hjälp!!!!!!!!!!

Minst tre låååååångpromenader i veckan. Nu ska ju inte det vara ett problem för mig eftersom jag har hund, men det är lätt att de slutar vid ca 15-20 minuter och det är för kort. Med långpromenad menar jag åtminstone en timme!

Ha kul!

Inte göra saker som jag egentligen inte vill göra! Jag har ganska svårt att säga nej, men det måste jag lära mig.

Unna mig! T.ex ett långt skumbad, en massage, en timme med en god bok, slappa och bara må gott!

Lära mig nya saker! Börjar med en kurs 28/1 - 8/2. Ska bli kul!

Ta vara på den nya kontakt jag har fått med min familj! Och hoppas att de vill göra samma sak!

Sluta dricka vin!  Ha ha, nääärå! Bara skoja! ;o)

Kommentarer

  • carroe säger:

    Tack så hemskt mycket. Jag var orolig för den innan, men det gick tydligen bra :p

    2009-01-05 | 21:40:47
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/carroe
  • Åsa säger:

    Älskade moster! Älskar dig..kram Åsa

    2009-01-05 | 22:02:41
  • Anonym säger:

    Åsa: Älskar dig med, gumman! Puss

    2009-01-06 | 12:11:09

Kommentera inlägget här: