lugnistormen

Turkiet & jobb.... Jobb & Turkiet....

Kategori: Allmänt

Har varit på personalmöte nu på morgonen. Det var väl för ovanlighetens skull ett ganska givande möte.....

Vi bokade t.ex in en fest :o) på ett datum som jag är ledig, och även ledig dagen efter!! Kan det bli bättre?!
Hoppas bara att det blir nåt nu då. Vi har jobbat ihop sen 1 april, men än inte fått till nåt party! Så nu är det dags!

En av grabbarna på gruppboendet ska åka utomlands på en semester i maj, och det blir jag o Maria som ska följa med! Det ska bli jätteskojigt! Vi var ner på Resia idag och bokade resan, det bär iväg den 22 maj,


Bild från Detur

Jag hade tänkt att ta med mig barnen till Turkiet i maj....nu skjuter jag på det och åker nog med dem till hösten istället.

Nu är jag ledig tills torsdag kl 15.00, och i morgon blir det kalas! Fredrik fyller 13 år! Ska slappa lite i soffan innan det är dags för middag, hundpromenad med Anki och sen fika hos Lena!
Visst verkar jag ha det ganska bra va?

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej. Ja jag ser verkligen framemot de =O) Hoppas vi ha tur med vädret bara=) Och om min kropp så kan det bara bli bättre... Känns bra att ha något att se fram emot så kanske de bli lättare... Kommer aldrig att sluta äta godis.. De vill jag inte =) Kräk torkning här på jobbet idag =/ Hoppas de bara va tillfälligt. Kramar

    2009-01-21 | 08:46:04
    Bloggadress: http://skanoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: