lugnistormen

Stackars mig.....

Kategori: Allmänt

Fy vad jag blev sjuk igår kväll. Jag bara spydde o spydde, tills jag blev helt slut.


Kan det ha varit de där våfflorna?? Jag undrar jag hur länge den smeten stått framme? och i hur många dagar?
Nä fy, tror inte att jag kommer att äta våfflor på LÄÄNGE nu. Det kanske inte ens är våfflorna, men just nu inbillar jag mig det och det räcker....

I morse var jag ju inte den piggaste, det ska erkännas... Men jag ville ju inte missa kursen så jag pallrade mig upp och hoppades på att det skulle gå bra. Åt lite frukost och gick till kursen. Seg har jag varit, men jag härdade ut och nu är det sen några timmar tillbaka sängen som gäller. Är inte riktigt kry än:(  Det är såååå tråkigt att vara sjuk borta!
Men måste säga att jag tycker den här kursen är jättebra! så jag är ändå glad att jag är här.


Nu ska jag försöka sova, men det blir nog inte det lättaste då det är FEST i rummet bredvid. Jävlar vilket liv de för! Har sån lust att bara skirka "Håll käften!!!!!", men jag tror inte att det bättrar mina chanser till en lugn natt.....eftersom de säkert ska tillbaka hit i natt efter krogen.... Nu har jag höjt volymen på TV'n istället så jag ska slippa höra dem och reta upp mig.

Första natten här gick det inte alls att sova heller, då hade jag en annan granne som inte var på sitt rum MEN hade lämnat en ensam, ledsen hund där! Idioter!!!!! Den skällde och ylade i flera timmar!

Nä, nu är det alldeles för mycket negativt här, måste sluta med det och plocka fram nåt positivt!
Här en bild på Fredde som håller i Ozzy när vi var och tittade på honom första gången.Han var inte mer än 3 veckor här, Ozzy alltså! Fredde var 11 år och söt han med ;o)



Ozzå en till på Ozzy... snuttisen

 
Ja då känns det genast lite bättre:o)

Nu ska jag sova (om bara de där jävla fyllskallarna kunde gå ut nån gång) och hoppas på god aptit i morgon, både på mat och shopping!
Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: