lugnistormen

Si finis bonus est, totum bonum erit - Slutet gott, allting gott

Kategori: Allmänt

Har varit på bröllop på självaste nyårsaftonen :o)
Min vackra systerdotter Agneta gifte sig med sin Johnny.

Och det var precis som vi mostrar sjöng .."en vackrare brud vi aldrig skådat". Hon är fin lilla Neta!


Ja, Johnny var fin han med.....och en hel del av gästerna på festen var i fin form. Inga namn nämnda.... ;o)

Nu återgår allt till den normala vardagslunken, men det finns en del jag ska försöka att ändra på. Man kan kalla det nyårslöften om man vill, men jag tror inte att jag vill det....för jag har aldrig hållit ett enda nyårslöfte tror jag, och det här vill jag hålla!
Jag återkommer om det vid ett senare tillfälle! Nu ska jag ge mig själv lite kvalitetstid i badkaret med en bok o ett glas vin! (Det kan man säga ingår i mina "löften"; att ta mer hand om mig själv och tillåta mig att slappa och ha det skönt)

Bjuder även på en bild på hela brudparet. Lite dålig skärpa då den är tagen med min mobil.

Tillåt mig presentera herr och fru Jakobsson:



Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: