lugnistormen

Lux et veritas - Ljus och sanning

Kategori: Allmänt

Idag känns det lite bättre i min ilska. Jag är fortfarande väldigt besviken, jag bad ju om ett slut flera gånger.... 

Och hela gårdagen förflöt utan ett livstecken. Jaja, det är så livet är ibland, alla kan vi väl göra fel. Och ibland kanske man inte ens fattar att man sårat någon. Eller man kanske tycker att man inte gjorde något fel, så man anser att man inte behöver "höra av sig".
Alla lever vi ju med vår egen sanning. Men vems sanning är den rätta sanningen?? Ja, inte vet jag. Det enda jag vet är att det som hänt har ställt till en del för mig. Inget blev liksom lättare nu.... 
Jag har del i det hela jag med. Skulle t.ex bara gått därifrån betydligt tidigare än jag gjorde.....

Ja, nu skiter jag i det. Mitt liv går vidare och det kanske för med sig något positivt iallafall. Vem vet? Jag kanske får det lättare att ta beslut angående vissa saker nu! 
Man måste försöka se ljust på framtiden, annars blir det inte lätt att leva. Och jag har såååå mycket att leva för! Härliga ungar, vänner & släkt och sist men inte minst min lilla bästa Ozzy! Bra jobb & goa arbetskamrater har jag med!

Nä, nu släpper jag det där och går vidare. 

Lev väl och ta hand om varandra!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: