lugnistormen

20 år gammal ormgrop

Kategori: Allmänt

Kan ni fatta?!?! För nästan 20 år sedan började jag titta på Glamour *skäms litegrann* och gjorde så under ett par års tid. Nu har jag "börjat" titta igen *skäms jättemycket* och INGENTING har egentligen hänt!!!

Måste bara klämma in här att det var min kära kamrat Anki som fick mig att börja titta då för miljoner år sedan.... så hade det inte varit för henne hade jag fortfarande varit oförstörd;o)

Iallafall, huvudpersonerna bl.a Ridge, Brooke, Eric, Stephanie, Taylor..... alla de ser i princip lika gamla ut nu som då. Deras barn har åldrats....de kan ju inte vara spädisar hela tiden, så nu ser de ut att vara lika gamla som sina föräldrar... Skumt!

När det kommer till förhållanden....så har alla varit med alla. I princip så har syskon varit med varandra också.....fast de blev kära först när de fick veta att de rent biologiskt inte var syskon, men de hade  ju växt upp som syskon....Sjukt!!

Och partner byts, byts tillbaka, tas om, tas tillbaka, tas över, ratas, älskas, hatas i en rasande fart. Alla har som sagt varit med alla, och nu börjar de vuxna att vara med varandras barn också!! En person har varit med alla män i en familj, och har barn med flera av dem med. Så det finns alltså släktskap som inte går att föreställa sig! De tar över sina barns pojkvänner, varandras män och allt verkar kunna sluta i en enda stor ormgrop....

En rollfigur har dött TVÅ gånger och kommit tillbaka båda gångerna, för hon var inte död utan blev kidnappad av en och samma prins BÅDA gångerna. Ganska fantasilöst....
Om jag inte minns fel så finns det fler som dött men kommit tillbaka.

Ibland undrar jag vad det är som driver manusskrivarna.....undrar vad de går på för nåt?!?! Det kan ju inte vara helt normalt att sitta och komma på såna här historier. Men program efter program går....

Jag måste sluta titta på skiten.....men jag kan inte..... om jag sätter mig vid TVn när det går så stannar jag kvar o tittar. Det är också ganska sjukt, då jag tycker att det är riktig jäkla skit!
Jaja, ibland gör man saker som inte är så smarta. Och nu har jag väl gjort en till sån sak.....Erkänt detta i en blogg!!*skäms så ini helvete ;o)*
Jag bjuder på det (men berätta inte för nån) och en bild på ormgropen iallafall. Bilden har dock några år på nacken.


Hade hoppats på att hitta en släktträd för familjen Forrester, men jag tror inte att det går att få till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: