lugnistormen

Göteborg!!

Kategori: Allmänt

Då är det bara frågan om minuter innan jag måste åka ner på jobbet och vara med på personalmöte :o( Dessa möten ger precis ingenting!! Jag tycker att det är slöseri med tid att sitta där 3 timmar varje tisdag.... Men men, inget val har jag ju.
Sen är det hem och packa, betala räkningar, äta, rasta Ozzy..... som gäller innan jag börjar jobba igen kl. 15.

Men när det passet är slut drar jag till Göteborg!!!

Jag blir borta ända till den 6 februari, sent på kvällen- Kommer att sakna mina gossar här hemma, såklart.
Jag ska gå en utbildning där om hur man handleder barn som bevittnat eller själva varit med om våld. Mer än så vet jag inte, men det kommer säkert att bli väldigt intressanta dagar.
Det är jag och en till från Kvinnojouren här i Östersund som ska åka! Ja, det ska bli riktigt nice!

Nä nu kallar mötet....

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: