lugnistormen

Solig morgon :)

Kategori: Allmänt

Gomorron solen :) och alla glada!


Sitter i soffan, dricker morgonkaffet och försöker planera dagen.

Fredde ligger i bingen och har ont i benet, stackarn. Det är ju inte ens två dygn sen operationen, så det är väl inte så konstigt. Med lite värktabletter och mycket vila ska han nog snart vara på benen.
Känns iallafall skönt att operationen är gjord och att allt gick så himla bra! Han kommer att kunna vara med på skolavslutning och sommarjobba på Jamtli som planerat. :))



Idag ska jag:
- sitta här en halvtimme till
- fixa fötterna litegrann, det måste ju på lite lack på naglarna nu när man ska vara barfota :)
- duscha
- hänga tvätt
- åka och handla lite
- gå en promenad med Ozzy
- infinna mig på ett möte kl 14.00
- arbeta kl 15.00 - 21.30. Ska bl a åka på disco ikväll :)

Ja, det kommer nog att bli en bra dag, men tyvärr inte nån tid till att sitta ute i solen och njuta.

Ikväll kommer Micke hem från Enköping, så då blir det trångt i bingen igen ;) hehehe Jag och Ozzy snurrar runt och byter sovplats när vi har hela sängen för oss själva. Jag tycker det är så skönt at byta till en sval plats när jag vakna av vallningarna. Micke är välkommen hem, såklart!!

Ha en göttans dag i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: