lugnistormen

Ibland....

Kategori: Allmänt

Ibland blir inte saker och ting som man önskat, trott eller hoppats! Tyvärr!
Oftast är det väl bara att bita ihop och gå vidare.
Just nu känns det jävligt surt! Så jag bryter ihop och går vidare......

Å inte nog med det......jag lär mig tydligen aldrig nåt! Inte ens att jag ALDRIG blir nöjd hos den här frisören....sitter nu nyfriserad och vill bara grååååååta! Vafan, vad är det hon inte förstår?
Å när jag har synpunkter på den färdiga frisyren så har hon mage att "skylla" på mig.
Jag sa ju inte att hon skulle klippa kortare eller göra så här i slingorna. Jag visade en bild och förklarade hur jag ville att frisyren skulle se ut. HUR hon sen GÖR det kan väl för fan inte jag tala om. Jag är ingen frisör!
Besviken o irriterad på frisören, men arg på mig själv :(
Ser ut som en fläckig kärring med hockeyfrilla OCH leopardmönstrad pälsmössa. PISS!! Aldrig mer!

MEN, det är bara hårfärg och en frisyr! Det går att åtgärda utan större insatser.

Det andra är så trist så jag vill bara lägga mig ner och sova och hoppas det är annorlunda när jag vaknar. Tur jag har håret att lägga ner energi och tankar på ;)

Nu en dusch och sen jobbelijobb, heeeela helgen!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du kunde ha ringt mig ;)

    2012-05-15 | 23:55:25
  • Mia säger:

    Lena: Ja....men jag vill inte störa dig. Du har ju så mycket ändå.

    2012-05-16 | 18:51:33

Kommentera inlägget här: