lugnistormen

Hutlöst!

Kategori: Allmänt

Var med Ozzy till veterinären för någon månad sen. Veterinären lyfte då på Ozzys överläpp (heter det läpp på hund??) och konstaterade att han hade mycket tandsten.
Bara att boka en tid för borttagning av det då. Fick tid den 25 maj, de hade fullt fram tills dess.

Skulle kosta skjortan.
En jävligt dyr skjorta!
Närmare bestämt en 4000-kronorsskjorta!

Jag svalde.
Svalde både chocken och den spydiga kommentar jag hade på tungan.

Fick tips om en annan veterinär här i stan. Ringde henne i morse. Hon hade tid att ta emot Ozzy den 21 maj. Samma behandling hos henne kommer att kosta bakstycket på den där 4000-kronorsskjortan! Typ 1200 spänn vill hon ha!

Jag har nu bokat om för min hund!
Jag är helt säker på att han får lika bra behandling hos den som tar en fjärdedel av priset som hos den dyrare behandlaren.
Och jag får pengar över till nåt annat.....typ en liten vovve till :D
eller en behandling till mig själv...... Hmmmm ja så får det nog bli ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: