lugnistormen

En onsdag

Kategori: Allmänt

Hej onsdag!

I går var det en något bättre dag :) Ingen huvudvärk när jag vaknade!! Skönt!
Åkte ner på jobbet och var med på personalmötet. Det gick väl bra det, men det finns en del som irriterar...... Jag tror dock att jag blivit mycket bättre på att strunta i det och bara låta det dra förbi!
Jag fixade upp semesterschemat på anslagstavlan. Nu ska vi alltså planera vår arbetstid ända fram till och med vecka 37! Hallå!! Det är ju en stund dit, tycker jag! Nu hann jag inte att lägga nåt, så när jag är på benen efter operationen får jag ta mig en tur till jobbet och sätta upp lite svarta nålar!

Vi har bokat så att jag och kollega H ska åka med två boende till Sthlm 4-6 juni. Det ska bli skojigt!! I fjol åkte jag och Maria med samma boende, och det funkade jättebra och vi hade skojigt som tusan! Nu har ju fina Maria slutat hos oss :( men skönt för henne att ha fått nytt jobb! Grattisgrattis <3


Maria & jag i Sthlm, med riktigt snygga brillor :)

Igår kom min bettskena. Hade den i natt......det krävs nog lite tillvänjning för att kunna ha den hela natten! Nu hade jag den kanske från 00 till 06. Kändes lite i käken när jag vaknade, men ingen huvudvärk :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket....  Skjutsade Fredde till PC i morse. Han skulle dit på nåt urvalstjosan. Tydligen så är det många som sökt Estet Bild i år, så eleverna var inbjudna att åka dit och visa vad de går för. Nu är jag inte speciellt orolig för Freddes del, han är så duktig!  
Lena var här och fikade och pratade bort ett par timmar. Kul :)

Nu väntar jag mest på att Micke ska komma hem, så vi får äta middag innan det är dags för mig att gå in i fastan. Efter klockan 18 är det slutätet och efter 00 är det slutdrucket, för i morgon ska jag in på sjukan!
Är nervös, men glad att det äntligen är dags.
Igår ringde de och sa att det inte skulle bli nåt på torsdag, de var tvungna att flytta på mig pga en akutoperation. Glöm det! - sa jag...... Idag ringde de tillbaka och sa att jag har kvar min tid, som planerat! Det tackar vi för! Iofs hade det inte spelat nån roll, jag hade åkt dit och satt mig på en stol tills de opererat mig! Så de så! Jag kan vara riktigt jävla tjurig om jag vill.

Nä, folket, nu ska jag väl packa ihop lite tidningar, trosor och annat nödvändigt att ta med!

Kommentarer

  • carroe säger:

    Lycka till imorgon :) Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra :) Puss!

    2012-03-28 | 21:42:18
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/
  • Lena H säger:

    Tänker på dig idag, kramar i miljoner.

    2012-03-29 | 08:08:41

Kommentera inlägget här: