lugnistormen

Hej fredag!

Kategori: Allmänt

Jag ser att några är här och läser :) å det är jättekul! Jag har ju inte direkt annonserat varken min debut (för länge sen) eller återkomst (för inte så länge sen).
Och egentligen vet jag inte varför jag försöker att blogga!??!  Jag är ju inte direkt nån skribent, har inget spännande att berätta  eller har nåt kul liv.....
Det är nog mest för min egen skull, och eftersom jag inte är nån som vill pocka på uppmärksamhet (jag förstår att det känns konstigt och att ni kanske inte tror mig...) så har jag inte länkat eller så heller. Men men , jag fortsätter väl, eller skriver när jag känner för det eller så...

Jaja, nu är det iallafall fredag :) sköna fredag! Fick fina gula tulpaner idag. Tacktack <3 Har inte nån bild på dem, men har bilder på andra fina tulpaner jag fått av Micke förut i vår :)



Visst är väl tulpaner det vackraste man kan se...nästan??!! :)
Jag älskar verkligen tulpaner,  i alla färger!!

I morse klev jag av mitt sista pass innan min sjukskrivning, Jag har iofs ett p-möte på tisdag, men jag får se hur jag känner mig då! Just nu känns det inte som att jag kommer att gå.
Jag mår skit bitvis! Trodde inte att man kunde drabbas av sån här dödsångest, bara sådär liksom.
Jag vet ju egentligen INGENTING! Jag vet bara att de såg tumörer/cystor på äggstockarna och att det kan vara nåt allvarligt.
Men med tiden som gått och de prover jag varit iväg och lämnat så sprider sig paniken i mig... så jag tappar verkligen allt ett par gånger om dagen och bara brister ut i gråt!  
Det är väl så att min hjärna jobbar på natt o dag med all denna information, som jag inte vet hur jag ska ta hand om, och så rätt som det är så kommer jag på att det kan gå åt helvete..... och då blir det för mycket bara. Det händer på  3 sekunder, jag hinner själv inte att reagera utan jag börjar bara helt plötsligt att gråta.
Jag fattar att ni tycker det låter sjukt och att jag är lite konstigt, men det här är tamejfan det jobbigaste jag varit med om. 

Trist trist trist inlägg! Sorry! Men nu är jag här och just nu är jag här nere..... I morrn hoppas jag vara på en hägre nivå!




Kommentarer

  • carroe säger:

    Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! <3

    2012-03-23 | 22:08:44
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: