lugnistormen

Från PMSkärring till klimakteriekossa

Kategori: Allmänt

Ja, det är väl den förvandlingen jag genomgått nu :)
Enligt Christian så ska det nog vara en ganska omärkbar övergång :D om han menar att det inte är skillnad på bitch och bitch, vet jag inte - men jag misstänker ;)
Nädå, skämt åtsido, han tycker han har en snäll mamma! Så de så!
Men en bitch kan jag va :D och även en elak sån, mot de som förtjänar det!

Operationen är över! Skönt!!
Å inget elakt såg det ut att finnas där inne heller. SÅ GLAD över det. Har varit sjukt orolig, men nu känns det mycket lugnare. Får iofs inte vet helt hundra förrän provsvar kommer om två veckor. Men jag litar på doktor Sten-Göran (tror jag han heter) och hans erfarenheter.
Det fanns dock cystor och endometrioser. En massa infekterade härdar och blodansamlingar fanns där också. Det var med andra ord inte konstigt att jag mått så dåligt och känt mig så sjuk på sistone.

Delade rum med en jätterar kvinna från Funäsdalen. Hon var pigg och alert, direkt efter sin operation, en frisk fläkt. Hon gjorde visserligen en liten, lätt operation nu, men har de senaste åren varit med om flera riktigt tunga saker. Usch säger jag bara :( Men hon var stark och ville vara lycklig. Man blir ödmjuk när man träffas såna människor!

NU ligger jag i bingen och väntar på läkare. Jag har antingen svalt en amerikansk fotboll eller så har jag blivit gravid med en conehead.....magen ser jäkligt mysko ut! Ont gör den med och är alldeles varm å röd. En infektion har man konstaterat. Väntar på beslut om de ska öppna upp såret igen..... vill inte, vill inte! men jag vill inte ha så här ont heller.....
Ronden kommer väl inom en timme, så det är bara att härda ut. Hungrig och törstig, förstås ;)

Jag tittade förresten på Let's dance igår. Ojojoj vilken tråkmåns han Marcus Schenkenberg framstod som. Drog inte på smilbanden en enda gång, tror jag! Nä fy, för såna tråkisar. Det blir inte rolig tv med honom inte!
Å Tony Irving...ja, vad säger man! Pinsamt gubbsjuk! Mest pinsam. Skämskudde fram!

Jamen tjingeling på er! Jag ligger här och väntar jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: