lugnistormen

Vallningsexpert

Kategori: Allmänt

Helt plötsligt kändes det som att jag fick feber inne i kroppen. Det spred sig sakta utåt och över hela kroppen.
Det kändes som att jag kokade, blev micrad....varm innifrån och ut. Skitkonstigt!

Ringde min goda vän, och tillika vallningsexpert, Anki för att höra om det var vad jag trodde.
Och det var det...... Hon uttryckte det som så " Ja, Mia, nu har du haft första mötet med nåt som kommer bli din trogna följeslagare framöver. Ni kommer att umgås mycket. Grattis till din första vallning!"

Jag visste ju att det skulle komma, men inte så fort.....och inte så varmt ;)
Men nu är det här! Så ser ni mig någonstans och jag sliter av mig plagg då vet ni varför!

                                       

Nu väntar jag bara på resterande av härligheterna som komma skall :)
Give it to me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: