lugnistormen

Onsdagmorgon

Kategori: Allmänt

Äter frukost!



Kan inte bli bättre :) Surdegsknäcke med keso, tomat och Trocomare! Mumma! Åsså kaffe med en skvätt mjölk i min nya fina mugg från Indiska. Den köpte jag för ett presentkort jag fick av Annika via Wrapp :) med andra ord en gratismugg. Jag skickade ett Wrapp-presentkort till Micke också, så jag har två såna här muggar, ifall nån vill komma och finfika med mig!

Idag skiner solen, men det är kallt.


Så kallt så flugorna dör :D Hahaha Så talande, på nåt vis!
Var är alla plusgrader??? Bara undrar!

NU ska jag ta mig en tur ner på Akuten (puuuuhhhhh) för att göra upp det ekonomiska. Jag har fått en räkning på 540 kronor, men har bara 300 kronor kvar till frikort. Jag skulle komma ner så skulle vi lösa det på plats. Hoppas bara inte de ska blanda in nån läkare i det ;) för då kommer det att ta tid!

Å sen ska jag hasta upp på 413 och hälsa på vännen A som ligger inne. Det är inget tråkigt, men likförbaskat är det en operation och hon har ont :(

Tjingeling gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: