lugnistormen

En annan dag

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag. Bara en vecka kvar tills jag måste börja jobba igen...... vill inte! Men jag måste, och har bestämt mig för att göra det bästa av det! Så när jag väl åker ner och ska göra mitt pass så kommer jag att göra det med ett leende och gott humör! Allt går lättare då!

Idag skulle min mamma fyllt 85 år. Herreje så gammalt ;) Grattis grattis till henne! Nu är det fest i himlen igen :)) Å igår var det nog fest med, då skulle moster Ulla ha fyllt år! Grattis till henne med!!


Pusskalas med Bertil!


Unga snygga töser :) Moster Sonja till vänster och mamma till höger!



På min dag fick jag en cykel :D Äntligen en egen!!! Tack till mina tre pojkar! Ni är bäst ♥



Idag har jag o Micke varit ute på en cykeltur med Ozzy. Jäsingen vad ont i röva jag fick :D Men det är bara att kämpa på, till slut släpper det väl!

Fredde hade målat en tavla till mig också, Jättefin!!

Det är väl typ så här jag ser ut ;)

Dags för lite mat nu!

Ma höres!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: