lugnistormen

Kanondag!!

Kategori: Allmänt

Vaknade och hade en sur förväntan :( Såg framför mig ytterligare en regnpissjävlaskitdag framför mig.....
men tackålov så hade jag för en gångs skull fel!

Vi har slappat i solstol hela dagen, med avbrott för frukost o lunch, förstås. Å njaaaa ...hela dagen....det kanske var att ta i, men vi har inte så stora krav just nu! Vi hade soligt mellan frukost och eftermiddag och det räcker för att vi ska vara glada :))
Efter flera stillsamma, soliga och framförallt sköna timmar så var vi sååå glada båda två! På eftermiddagen gick vi o slappade lite i inomhusbad och bastu innan det var dags för dusch och att göra oss redo för middag på a'la carte-restaurangen. God mat och gott vin... Proppmättta och trötta ska vi snart gå och lägga oss! I morrnbitti blir det Hamam :))  (och regn är jag rädd....)

Natti!

Bilder går inte att ladda upp nu, så jag försöker i morrn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: