lugnistormen

Stockholm i mitt hjärta

Kategori: Allmänt

Jaaaaa, så är det verkligen!
Jag vill bo i Stockholm! Varje gång jag är där så njuter jag :) När jag var där en av de senaste gångerna (var dit tre gånger på 2,5 vecka :)) så sa en av mina reskamrater att det var drygt att gå, långt att gå, mycket folk...å en massa annat negativt.  Det enda jag kände var nästan total lycka ♥ Lyckan hade varit total om jag haft med mig min kärlek, såklart!

Jag, Micke, Fredde o Lisa, åsså Ozzy såklart, tog och kopplade på husvagnen och stack ner under KristiFlygare-helgen,
Kanonväder och helmysigt!! Jag älskar ju att campa också, så tänk lyckan att campa i Stockholm! ;)


Puss från oss i förtältet!

Ungdomarna sprang bl.a på stan och tillbringade en heldag på Grönan. Jag och Micke slappade på camping, gick på stan, drack vin och bara mös!
Vi var allihopa och kollade på Baksmällan 2. Den var rolig!

Vi kom hem sent på natten mot tisdagen och tidigt som attan på onsdagmorgon bar det av igen. Denna gången åkte jag med bästa kollegan Maria och två brukare.
Vi bodde på vandrarhemmet Zinkensdamm, fast tydligen på hotelldelen ändå....skumt men bra :)
Shopping, bio (Pirates of....), Grönan, Bryan Adams, till Marias stora glädje såg vi Arvingarna, Cosmonova, shopping..... Bra dagar!!


Maria o Jag med snygga briller på :)

Efter jobbtrippen var jag faktiskt hemma en hel vecka, men sen drog jag igen :) Fick en dag i Stockholm innan jag klev på båt mot Mariehamn, för en kryssning med Anki, Monica, Gunnel o Maria.
Den turen kan beskrivas i en mening : Hahahaha, ja jävlar vilken resa!
Skitkul hade vi!

Nu är jag hemma igen och vilar upp mig inför nästa äventyr!!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: