lugnistormen

Ljuset återvänder

Kategori: Allmänt

Har ni märkt att vi går mot ljusare tider? Det har jag :) Idag när klockan var 16.06 var det inte mörkt! Underbar fantastiska härliga dagsljus!
Älskar solen mot en blå himmel. Så har det varit idag :) Tyvärr så kan man inte ta tillvara på dagarna till fullo när man jobbar, men jag har iallafall varit ute litegrann och resten av tiden har jag tittat ut på finvädret genom ett fönster.
Lycka!!

Min o Ozzys promenadväg. Det är dock lite mer snö nu :/

I morgonbitti när jag slutar jobba, så styr jag och Anki kosan mot Duved. Hoppas på soligt och fint väder. Antar att Anki ska åka lite skidor. Själv tänker jag vila! Hela min ledighet, nu nio jävla dagar, har jag ju legat och mått pyton. Nu mår jag bättre, bortsett från en värkande axel & arm, så jag ska vara ute och promenera och ladda batterierna! Hoppas att vi eldar på i badtunnan och tar oss ett dopp :)
Ser fram emot ett par dagars frisk luft, trevligt sällskap, god mat och vila! Det känner jag att jag behöver!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: