lugnistormen

Laddar om

Kategori: Allmänt

Jaha, då är det slut på mina lediga dagar för den här gången.....
Laddar om för att jobba, börjar i eftermiddag kl. 15:00 och sen jobbar jag i princip oavbrutet (sover hemma två nätter)
tills på måndagmorgon kl. 9:00. Är oftast helt slut hela måndagen.....


                                                           
Det är tufft med dessa långhelger, och än mer tufft när jag inte mår bra.
I och för sig har jag inte ett fysiskt tungt jobb, men det är jobbigt att ha ont hemma i soffan....
så ni förstår att det är än mindre kul att ha ont på jobbet ;)
Mina kollegor (de flesta av dem...) är dock väldigt rara, så det brukar gå bra ändå!
Kvällens arbete är inte så betungande....mesta tiden kommer att bestå av myskväll med en av brukarna :)

Jag laddar också om för en ny månad :) Snart är det februari, och vi går definitivt mot ljusare tider! Me like
Idag är det flera +grader och jag är glad. Vårkänslor i magen och takdropp är en himla bra kombination!


                                                             
Köpte 2 buketter tulpaner igår.....har man ingen som ger en blommor så får man väl köpa dem själv. Köpte även nya ljusa gardiner till köket, som jag satte upp mellan kramperna. Nu är det vårlikt och fint i köket också. Älskar verkligen tulpaner.
Det måste vara de vackraste blommorna som finns!
                                              
Nu pratar de om IKEA på TV'n......hmmmm jag vill också till IKEA. Finns en del saker jag måste vill köpa nu!
Fick lära mig igår att man inte måste nåt..... så jag får väl försöka lära mig det då ;) Använda bör eller vill istället!
Å när jag ändå är i Sundsvall så kanske jag kan passa på att göra nåt annat trevligt med :))
Men inte idag då..... för nu ska vovve rastas och Mia duschas och sen jobbet skötas.

Ha en fin dag!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: