lugnistormen

Glad & Kåt

Kategori: Allmänt



Ååååhhhh, idag är jag glad :) Det spritter i kroppen o pirrar i magen o munnen ler o tankarna fladdrar!
Underbara härliga känsla!
Tänk vad några nätters icke-sömn kan göra ;) Jag har sovit lite o dåligt några nätter och som ett brev på posten mår jag bra....kan det ha någon koppling? Är så förbaskat trött också, så jag hoppas den glada känslan finns kvar även efter en natt med god o lång sömn!
Det är bara att leva kvar i känslan och må gott så länge den varar :)) å det tänker jag göra o hoppas den varar länge!



Nåt som jag däremot inte hoppas varar så länge är Ozzys kulor! Fy fabian vad han är på :( Juckar i tomma luften, gnyr och gnäller. Har tydligen börjat "gråta" när ha är ensam, vilket aldrig hänt förut. Usch o fy vad jobbigt det är, både för mig o honom.
Han var mycket bättre när han var kemiskt kastrerad så nu har jag bestämt mig för att det får kosta! Ballarna ska bort! Helst NYSS!

Så kan det gå! Jag mår gott o Ozzy med....hans lilla glädje ska bort, men det hoppas jag verkligen inte att min ska!

Nu vila en sväng innan Anki o Milton kommer på kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: