lugnistormen

Fort går det

Kategori: Allmänt

Fasen vad de lediga dagarna går fort..... Svisch så är de förbi, liksom.
Gick av i torsdagsmorse och nu är det måndag och det känns som att det har gått typ 10 timmar sen jag var på jobbet sist.

I torsdags var jag och gratulerade rara vännen Lena Skyttberg på hennes 43-årsdag! Gott fika och trevligt var det!
I fredags fyllde ju älskade Fredde 15 år :) Då blev det skönsång av mig och Ozzy på morronen och sen på kvällen gick vi på Asia Wok och käkade. Gott och roligt!
I lördags var det tjejmiddag hemma hos Mia Jonsson. Jag & Mia & Lena S åt en trerätters och drack lite vin. Efter mat och dryck åkte vi ner på stan och hamnade på Captain Cook. Mycket roligt var det! Träffade även på en del annat trevligt folk :)
Söndag blev vilodag......lite huvudvärk, förstås. Det har jag ju jämt, så det är liksom default och med andra ord inget konstigt! Kanske att den bli lite mer envis o ihärdig efter lite sömn och mycke vin ;)

Ute så töar och regnar det :)) Me like!!! Fast jag vet ju att det inte är vår än, och att kyla o snö kommer att återvända med dunder o brak vilken dag som helst. Men jag njuter ändå lite nu och drömmer om vår o sol....mmmmmmm.... najs!

Nu ska jag på ett jobbmöte (10-12) och sen jobbar jag mellan 14.3-21.00. Så det är väl bara att dra på sig paltorna och halka iväg. Ha en finfin dag alla!!

Oj, höll på att glömma.....
Grattis grattis fina vännen Lena Hammarfjäll på din födelsedag!! Hinner ju inte komma idag eftersom jag jobbar, men kommer förbi en annan dag i veckan! Kramar till dig!!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack sööta du. Du är så välkommen vilken dag du vill och kan. Kramis

    2011-01-25 | 08:25:54

Kommentera inlägget här: