lugnistormen

Plus o minus

Kategori: Allmänt

Dagens +

* Klarade gårdagen helt utan smärtstillande
* Underbara SMS
* Ozzy är hemma hos matte
* Anki kommer på lunch


Dagens -

* Måste till en affär.....och därmed be nån om hjälp :/
* Det snöar
* Kallt ute


I morgon på kvällen ska jag på en Änglaseans. Vet inte vad det är, men jag ser fram emot det :) Tror det kommer att bli häftigt!!

I morrn efter p-mötet kommer mina fina kollegor Lotta, Helen o Maria hit! Ska bli jätteroligt att träffa dem och surra lite!
Tråkigt är att vår chef har ballat ur helt igen.....så jag avundas dem inte mötet i morrn....faktiskt skönt att vara sjukskriven. Men som fackombud får jag ju veta en del ändå, och kommer säkert att ha en del att ta tag i sen. Jag skulle nästan vilja gå på mötet i morrn, men för min egen läknings skull ska jag strunta i det.

Har en mycket rolig vecka framför mig :) Det känns som att allt kommer att bli sååååå bra!

Men nu ska jag upp ur soffan och försöka få till en god och näringsriktig lunch att bjuda min rara väninna på!

Kramkram!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: