lugnistormen

Hel!

Kategori: Allmänt



Ja, då var jag healad då :) Det var en härlig upplevelse..... hela stämningen hemma hos E och hela hon är så lugnande och varm och välkomnande, så man känner sig så omhändertagen och harmonisk.
Under själva healingen kände jag värme, speciellt i händerna, Det som var mest fantastiskt var att jag under hela tiden inte kände nåt obehag av min tinnitus..... men det märkte jag först när jag gick därifrån och den liksom kom tillbaka med full effekt.
Jag ska dit igen om en dryg vecka, ska bli så häftigt!

Efteråt åkte jag in på bowlinghallen och morsade på mina kollegor som hade planeringsdag. Ingen överraskning direkt, men chefen hälsade knappt.... han förnekar sig aldrig. En riktig skitstövel är han! å inte bara mot mig, vilket jag trodde ett tag.



Sen hem o sova.....jag o Ozzygubben sov länge o väl. Skönt det! Fredde var så snäll att han gick ut med Ozzy på kvällen, så då kunde jag ha min vovve hemma under natten. Mysigt med sällskap i sängen ;) fast han är så varm nu när han har så lång päls, så han sover inte gärna nära utan lägger sig nere vid fötterna.

Ha en härlig dag alla! Jag ska till Brunflo o hälsa på härliga Lena o Mattias en sväng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: