lugnistormen

Om Mia.......

Kategori: Allmänt

Lovar du att vara ärlig? Jaaaaaaaaaa
Du heter? Inger Maria
Smeknamn: Mia
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen direkt....men texter som passar in på mina känslor kan få mig att gråta. Som första gången jag hörde "Du får inte" med Sonja Aldén...då slutade inte tårarna att rinna.....
Beroende av? Kaffe o kärlek :)
Vad tror folk om dig? Antagligen att jag är bitchigare och hårdare än jag är
Stämmer det? Jaa, alltså att jag INTE är så bitchig och hård som folk antagligen tror ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Av nån konstig anledning, mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Inte ett dugg! Ta mig som jag är eller skit i´t!
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig och snäll... och är man dessutom smart, så är jag såld!
Brukar du skratta för dig själv? Jajjemen, ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nu är jag på väg hem :D
Var bor du? Östersund
Trivs du där? Nääää, kallt, vinter, långt till allt, för litet ...... jag vill ha sol, värme, närhet till hav, större utbud MEN med tanke på att jag har mina barn och vänner här så funkar det :)
Äger du några converse? Nope
Sprit, cider, vin eller öl? Vin :)
Brukar du bli för full? Har hänt...men det är ett tag sen... Å jag kan inte lova att det inte händer igen....tyvärr :(
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk mot något? Pälsdjur, dofter och fega, elaka människor
Har du haft sex idag? Nääääää
Hur svarar du i mobilen? Med mitt namn
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att hon skulle komma hit en sväng under kvällen
Antal timmar sömn inatt: typ 4-5 timmar
Sov du ensam? Jupp :(
Brukar du komma i tid? Japp, i princip alltid! Tycker det är oförskämt att inte göra det!
När mår du bra? När mina nära o kära mår bra
När blev du fotad senast? Igår på ett 50-årskalas
Hur känner du dig nu? Lite trött, men förväntansfull.....
Vanligaste färg på dina kläder: Svart i alla färger ;)
Vad tycker du om fötter?  JAG HATAR FÖTTER!!! Det är det äckligaste jag vet! Spyyyyr!!!!
Vad saknar du? En man att älska och dela livet med <3 Sen ser jag fram emot att må bra, fysiskt. Saknar även att få umgås med mina barn lite mer. Längtar efter att få träffa mina underbara släktingar och få rå om dem :)
Hade du en bra kväll igår? Mycket!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe med mjölk, men först ett glas vatten.
Rakar du benen? Jomenvisst!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Senare o senare.....nu typ mellan 23-02 nånggång
Är du blyg? Ja, faktiskt.....
Sysslar du med någon idrott? Nänä
Vill du hellre ha mail än brev? Spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jajjemen! men om den sen är varaktig vet jag inte
Har du spytt offentligt? Tror inte det.... Jo, förresten.. i en buss med mina kollegor, efter en firmafest...Huuuugaaaa Tack, ni som höll i påsen!! Det är iofs drygt 20 år sen, så det torde vara preskriberat nu.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? 
Jag skulle behandla en kvinna som en gudinna...
Är du nöjd med ditt liv? I stora drag ja, men saknar en kärlek :)
Är du bortskämd? Nä, inte det minsta
Vad gör du i morgon? Vet inte riktigt. Ska försöka färga håret och sen ut o se om jag kan köra bil än.
Vad är det värsta du vet? Falska, inställsamma människor! Sen gillar jag inte såna som slår kvinnor o barn heller.......  åsså har jag lite svårt för dumhet....
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Så mycket som möjligt :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte
Vad längtar du till? Våren och tillfrisknande, först o främst!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Oooo ja, de allra bästa!
Vad använder du för shampoo? Varierar
Vad är det finaste du fått? Mina barn såklart
Tycker du om någon just nu? Jaaa, jag tror det....
Du samlar på? Änglar
Gröna eller röda äppeln? Färgen spelar ingen roll, bara de är saftiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? En vän eller syster. Oftast Anki eller Pippi
Gillar du golf? Näpp
Vilken tid gick du upp idag? Vaknade vid 8, men klev inte upp på riktigt förrän vid 12 :)
Har du sovit i din egna säng inatt? Jaaaaaaa
Har du strumpor på dig nu? Näpp
Är det okej att gråta? Självklart!
När grät du senast? I onsdags när jag mådde skit efter operationen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Må rätt gott och le ganska mycket :)
Bär du glasögon eller linser? Ja, linser oftast, glasögon väldigt ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nix
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Inte så sent, vill ta vara på lediga dagar eller så jobbar jag ju, och då blir det ännu tidigare.
Har du piercing? Hål i öronen, men nästan aldrig örhängen.
Har du tatuering? Ja, en sol
Vill du gifta dig? NEJ!!! Aldrig mer!
Vill du ha barn? Inga fler än de jag har :)
Solar du ofta? På sommaren så ofta jag kan, men inte annars
Är du bra på att laga mat? Det tycker jag ;)
Är du flygrädd? Inte alls
Hur vig är du? Totalt inte alls
Är du musikalisk? Nä, men en jäkel på karaoke efter ett par glas vin :)) eller var det kanske bara jag som tyckte det...???
Vad dricker du helst när du är törstig? Bubbelvatten
Vilken är din favoritglass? Är inte så förtjust i glass, men en Piggelin om det är väldigt varmt
Tror du på ett liv efter döden? Ja, ooh ja!
Tycker du om sushi? Försöker att lära mig att tycka om det....går ganska bra :)
Vad äter du helst när du ser på film? Äter chips.....borde äta frukt
Bor dina föräldrar tillsammans? De är döda, så på nåt sätt är de väl tillsammans nu....kanske
Har du tandläkarskräck? Mmmm, det har nog alla som träffade på tyskan i Gällö
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Vet inte...både och tror jag
Vilken ögonfärg har du? Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, det har jag
Röker du?
Hur ofta tränar/motionerar du? Normalt promenerar jag varje dag med hunden...
Senaste låt du hörde? Wish you were here
Vad gör du nu? Väntar på ett godnatt-sms, så jag kan somna sen..... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: