lugnistormen

Uppdatering.......

Kategori: Allmänt

Hej o hå!

Operationen över och allt har gått bra :)

tisdagen efter op så kom jag upp på rummet vid 15-tiden. Mådde rätt okej, men var ju trött såklart. På kvällen kom mina underbara pojkar och hälsade på. Jag var otroligt pigg, så jag tänkte att det här kommer att gå som en dans.......

....ja, möjligen en döddans......för onsdagen var den jävligaste dagen jag varit med om :( Fy fan för att må så illa, vara så yr och bara vilja dööööööö. Men det gjorde jag inte så....

torsdagen blev lite bättre :) Fick i mig lite mat och kom in i duschen (lite yrt där måste jag säga) så det kändes rätt okej. Dagen gick och hemlängtan började gnaga lite i maggen...

så på fredagmorgon vaknade jag och kände att Idag ska jag åka hem!! Sagt o gjort, packade min väska och drog :)

Skönt att komma hem till mina grejer, min soffa och min säng.....och min vovve :) Nu bor han iofs hos Micke, när jag är lite justerad, men är ju hem o hälsar på mig lite då o då eftersom Micke är så snäll att han hjälper mig lite med skjuts och handling och sprutorna.....

Fredagen hemma var lugn och skön. Sov i hela 7 timmar första natten i min egen binge :) så

lördagen, idag, har varit en härlig dag! Vaknade med lite trevligt smsande :) sen kom finaste Anki med vovve på frukostbesök. Fina tulpaner fick jag av henne :) Tack!!

Efter det vilade jag litegrann.....och sen kom raraste Lena H på kaffebesök. Hon hade gjort ett så fantastiskt fint halsband till mig, en svart liten ängel.... bara älskar det!! Å dessutom hade hon gjort en annan ängel i ståltråd. Helt underbaaaaar!!! Den ska jag hänga i fönstret i köket.
Hon är så talangfull, duktig och generös, min fina vän!! Tack!!

Sen, mina vänner, tog jag min nyopererade magge och drog på 50-årspartaj :) Hahaha, nä, överdriver litegrann.... Men idag var dagen då vi skulle överraska Monica Molin på hennes (kommande) 50-årsdag. Å det ville ju inte jag missa helt o hållet, så jag samlade alla mina krafter och åkte iväg. Samling kl 16....upp och in och sjunga. Mat o dryck, sånger o skratt, tårta o paket, lite lekar o stoj hann jag med innan det blev dags att åka hem och fylla på med värktabletter o en spruta. Trött som en gnu, men superglad att jag åkte iväg!! Grattis Monica!! Å tack alla som var med!

Nu har jag sett på den vansinnigt superduperdåliga Mellon. Skött om mina fötter litegrann....huuuuu och nu hamnat i sängen.

What a day! Glad är jag!!

Åååååå just det ja, höll alldeles på att glömma berätta. Jag har fått blommor idag med en Krya-på-hälsning från En beundrare..... Hmmmmmm, spännande värre ;)

Nu ska jag sova....... och hoppas på en fantastisk söndag!


Kommentarer

  • carroe säger:

    Vad skönt att allt gick bra :) Krya på dig nu! <3

    2011-02-13 | 06:11:14
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: