lugnistormen

Torsdag

Kategori: Allmänt

Vad härligt att vakna på morgonen och må bra :) Fattar inte att det kan kännas så här! Men det är underbart och jag njuter!

Har haft en bra morgon med kaffe, dusch och hundpromenad. Nu ska jag snart göra mig klar och åka till Arctura för att äta lunch med Anki och Kerstin. Ska bli så kul att träffa Kerstin :) Ja, Anki med såklart, men Kerstin är det så länge sen och långt emellan jag träffar.

Magen blir bättre o bättre :) Nu går jag bitvis ganska obehindrat. Och det stramar inte lika mycket när jag reser mig upp, heller. Finns hopp :)
Snittet är ganska långt, ca 25 cm, och det är lite svullet och blått fortfarande. Men det ger väl med sig, antar jag.

Åsså hoppas hoppas jag att jag ska åka på en liten tur nästa vecka.....♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: