lugnistormen

Idag då?

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Idag blir det lunch med de rara kollegorna Lotta, Helen o Maria! Ska bli kul att träffa dem :)

Det tråkiga i det hela är att det är väl kaos på jobbet snart igen....åsså är jag sjuk...Hmmmmm, kanske därför han passar på den fulingen, eftersom den uppkäftigaste i personalen inte är på plats o gormar. Men som fack- och skyddsombud tar jag tag i detta iallafall...bara så du vet!

Ikväll blir det en Änglaseans :) Gissa om jag ser fram emot det! Undrar vad det är.....





Ja, annars känns livet helt underbart!
Har inte haft det där hemska onda på 2 veckor nu! Inte en morgon med huvudvärk (inte en dag heller för den delen), inte denna ofattbara trötthet, inte den där totala avsaknaden av energi och lust, ingen feber, inga krampaktiga smärtor.....bara lite ont i såret, men det gör inget!

Jag tror detta kommer att bli en bra vår, sommar och ja, ett helt underbart liv :)

Är så tacksam! Jag har så fina vänner, såna underbara söner, go släkt och så Ozzy, förstås!
Åsså Du, Du gör mig så glad!


Nä, nu måste jag göra ett ryck!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: