lugnistormen

Får man va så här glad?

Kategori: Allmänt

I morse vaknade jag med ett leende.... Vad händer egentligen? Länge sen jag kände mig så här!

Snällaste Fredde gick ut med Ozzy i morse så jag fick sova vidare. Och efter en god frukost tog jag en långpromenad med hundar och Anki. Solen sken och det pirrade i kroppen. Är våren på väg?
Lena kom sen på kaffe, alltid lika kuligt!  Tänk villka fina vänner jag har :)

Å vet ni? De ringde från socialkontoret och nu finns det en tjej som jag ska bli kontaktperson åt :) Det är ett tag sen mitt senaste uppdrag avslutades så jag har väntat på ett nytt!  Det ska bli spännande och skojigt! Hon är i min ålder och har psykiska problem. Kommer att bli bra det!
Jag tycker man ska göra det man kan för andra. En dag kanske jag behöver nån, och då hoppas jag att det finns nån där som vill stötta mig!


Och vad som är ännu bättre är att de även ringde från sjukhuset :)

Jag ska läggas in på måndag och opereras på tisdag! Jag är så glad att jag inte behöver vänta ända tills i april. Snart, snart kommer jag att må bra, och slippa ligga däckad minst en vecka i månaden!

Bara en massa roligt :) Jaaaa, nu är det även bestämt och bokat (snart iallafall) att vi åker till Krakow den 4 maj. Att besöka Auschwitz, är väl huvudmålet med resan men vi ska göra annat med. Umgås förstås och ha det trevligt tillsammans. Jag, Pippi, Sandra, Agneta, Jonny o Emma blir det som far. Skojigt!


Jojust ja! Jag träffade en kompis kompis.... å hon har gått&går utbildning hos Terry Evans. Fatta vad spännande!! Jag ska få komma till henne på healing och följa med på en Ängla-seans :) Jag är så pirrig och förväntansfull!
Å det kommer att bli så bra!!



Sen hoppas jag att det blir mer bra o roliga saker som händer....det är mycket som ligger o pyser och bara vill komma fram :)

Seså....kom igen nu! Jag väntar ju!!

Kommentarer

  • carroe säger:

    Åhh vad glad jag blir att du mår bra! Det förtjänar du. <3

    2011-02-02 | 21:48:52
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/
  • Mia säger:

    Carro: Å du med stumpan! Hoppas allt löser sig för dig! Puss från moster <3

    2011-02-02 | 23:20:26
  • Lena säger:

    Åh vad härligt att läsa dina rader, att du mår bra, får göra operationen nu, att du verkar må som en vårfågel.. Många jättekramar Lena fena

    2011-02-03 | 08:24:43

Kommentera inlägget här: