lugnistormen

Fjärilar

Kategori: Allmänt

Ojojojoj vad jag har sovit kasst inatt.... å inatt har det inte varit bra kasst, utan bara kasst.
Är nog rätt nervös inför operationen ändå :/ men jag ska ju inte göra den idag, så det är väl självaste fan att jag ska ta ut nervositeten i förskott, liksom.
I morrn, däremot, ska jag opereras, så jag lär väl ligga sömnlös i natt med.
Om de inte ger mig nåt himla gott att sova på ;)
Jag har som haft invadering av fjärilar i magen..... de pirriga små rackarna fick sällskap av nervösa illbattingar i natt. Då förstår ni att det blir kaos.....och jag kunde bara inte sova!

Men nu är jag uppe och snart iväg. Får väl se vad som händer idag då.....
Tror inte att det här kommer att bli kul, men det kommer att bli bra :)


Kom o håll mig i handen ♥

Kommentarer

  • Lena fena säger:

    Lycka Till. Kramar i massor

    2011-02-07 | 09:05:27
  • carroe säger:

    Det kommer bli hur bra som helst det här. Lycka till <3 Kramar

    2011-02-07 | 10:34:55
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/
  • Mia säger:

    Tack raringar!! <3

    2011-02-07 | 12:34:08

Kommentera inlägget här: