lugnistormen

Dagens

Kategori: Allmänt

Dagens braiga


* bara tre dagar kvar
* härliga sms
* - på vågen :)
* Helg!
* Polen är bokat o klart!
* tulpaner
* Ozzy, både vovve och Osbourne ;)


Dagens inte lika braiga

* snö ute...... å mer på väg ner
* att jag gjort nån ledsen, som jag tycker mycket om :(
* känner mig lite ensam    


Men nu är det bara att rycka upp mig och åka ner på stan. Måste köpa lite grejer.
På måndagmorgon kl. 9:00 läggs jag in på sjukan. Blir väl en massa provtagningar å sånt under dagen. På tisdagmorgon, om inget akut dyker upp för tant doktorn, så opereras jag :)
Det känns som att jag ska få ett nytt liv! Kan inte tänka mig hur det kommer att kännas sen, när jag inte ligger utslagen en vecka i månaden.
Vad mycket tid jag kommer få, att göra saker som jag tycker om istället!

Ha det bäst! å tyck om varandra!!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Åh Mia! Ring så fort du vill ha besök, jag kommer som ett skott..lovar..

    2011-02-06 | 18:40:02

Kommentera inlägget här: