lugnistormen

Änglaseans

Kategori: Allmänt

Igår var jag på en Änglaseans. Jag hade egentligen inte en aning om vad det var, men jag andae förstås att det skulle vara ett medium som stod i kontakt med änglar....det hörs ju liksom -Änglaseans :)

Å eftersom jag är intresserad av det mediala och gillar änglar, så tyckte jag att det skulle vara kul att vara med.

Birgitta, som höll i själva seansen, är en kvinna som jobbar med medial utveckling. Hon är väldigt duktig och allt kändes mycket trovärdigt. Hon var alltså i kontakt med några Mästare och Ärkeänglar, vilka förmedlade budskap till oss genom henne.


Ärkeängeln Rafael



Visst, en del kändes lite flummigt, men inte för de som är inne i detta och tror stenhårt på det. Men för mig var de ju första gången och jag hängde kanske inte riktigt med på allt.

Det pratades ganska mycket om den Violetta Flamman. Jag fattade ingenting om jag ska vara ärlig. Så jag var tvungen att googla på det.....och så här står det:



Den Violetta flamman

" Den silvervioletta flamman är en gåva från Gud. Den kan man meditera till, men kan rena eller bara vila i. Den ger en renhet in på molekylnivå.  Den violetta flamman har använts i tusentals år. Den återintruducerades  till jorden för att vi skulle ha den som tröst i svåra tider. Mästaren som kanaliserade  den var helgonet Saint Germian, som levde som mystiker i början på 1500-talet.. Den Ultravioletta flamman skulle höja våra frekvenser på jorden och hjälpa människan att rena bort allt som sinnet tagit över. Denna flamma kallas även för nådens och förlåtelsens flamma och den hjälper oss att rena oss själva på cell och molekylnivå. Den går så djupt i vårt undermedvetande och i vår kropp, så det finns ingenting som denna energi inte berör.
Denna flamma löser också upp karmiska mönster som finns i oss, och hjälper oss att renas i tanken.
Denna flamman går inte bara på smärtan här och nu eller på en händelse, utan går på djupets orsak och behandlar och renar där. Denna flamman är en mycket högfrekvent energi som tränger in i våra minsta delar i kroppen. Denna flamma är ren kärlek och det är guds gåva till männskligheten.

Den violetta flammans budskap är : JAG ÄR "


Denna text hittade jag HÄR. Gå in och läs om ni vill se hela texten. Jag har bara tagit med lite. 

Jag är ju inte direkt nåt stort fan av Gud så att det ska vara en gåva från Gud känns väl inte så trovärdigt kanske. Men vem vet, kanske jag har fel och Gud finns/fanns.....

Det som var riktigt intressant var att Birgitta fick kontakt med några av våra personliga Guider. Och det som kom fram från dem var väldigt trovärdigt och exakt :) det tror jag vi alla tre, som fick nåt till oss, tyckte.

Nu vet jag att jag är på rätt väg :) och varför det händer så mycket konstigt hemma hos mig!

Summasumarum: jag tyckte var en fin kväll, intressant och omtumlande på många sätt. Många jättehärliga människor med en fantastisk utstrålning. Kommer med all säkerhet att gå igen!

Nu till nåt lite mer jordnära: Föräldrarådsmöte...
Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: