lugnistormen

Vilken skitdag!

Kategori: Allmänt

Vissa dagar borde man inte ens kliva upp, och idag är en sån känns det som :o(

Har jobbat hela helgen, haft den låååånga vidriga hemska skithelgen! Okej, den drar många timmar, men jag är fan helst slut. Både i kropp o själ! En av de boende har dessutom visat sig från sin absolut värsta sida, och det har ju inte gjort saker o ting enklare. Nä fy fan vad det känns blä att jobba där jag gör, just nu!
SEMESTER!!!! Var är du????? Alldeles för långt borta......

Jobbade dessutom över en timme  morse då en av de beonde skulle till käftis. Direkt från jobbet och till en träff med kontaktpersonen och sen vidare till affären och handlade mat för att sen, äntligen, få åka hem! Hemma möts jag av disk, tvätt, röra, illaluktande soppåsar..... och en son som från sitt rum tar en gammal pizzakartong och slänger in på köksbordet. Då brast det för mig! Å inte fan har jag nån att dela skiten med heller, för jag har inte nån att dela nåt med!! Orkade inte mer, tog hunden och gick ut i skogen och bölade! Patetiskt? Ja, kanske..... men välbehövligt! Hem o sov en stund efter promenixen, sen middag o lite städning.

Fan, allt känns skit!

Dessutom, den planerade semester som vi skulle på, blir det inget av :o(
Jo, den i augusti till London, den blir av! Ska bli så kul! Jag har aldrig varit där och nu får jag åka med det bästa sällskapet :o) Tyvärr bara några dagar, men det är alltid nåt!
Men den som jag o M skulle åka på, har han i princip avstyrt. Tråkigt värre tycker jag, men jag får väl planera annat istället.

Å tänk om nån ville köpa husvagnskuren, så jag slapp det bekymret...... men det är ju helt fel säsong att sälja en sån, det fattar jag med. Har fått ett o annat skambud, men såna är jag inte intresserad av. Så nu står den och väntar på att nån ska förbarma sig över mig och hjälpa mig att flytta den. Å att nån ska hjälpa mig att flytta husvagnen.....
Nä, nu har jag fått skriva av mig lite depp. Nu greppar jag dammsugaren och fortsätter att städa ut skiten!

Ha det bäst alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: