lugnistormen

Jobbarhelgen över

Kategori: Allmänt

Måndag är det, och jag har jobbat hela helgen! Skönt att vara hemma igen, Det tär lite på mig att jobba så många kvällar och helger.....men jag ska väl vara glad att jag har ett jobb! I lördags var jag, Maria o en brukare ute och åkte skoter. Brukaren har en egen, men som vi aldrig använt förut så nu tog vi ut skotern och luftade den litegrann. Rätt kul var det, men jag satt på kälken och andades in en del avgaser och blev lite lätt illamående.

Det har iofs inte bara varit jobb i helgen, jag har haft kul också :o)
I fredags umgicks jag med Micke. God mat och myspys!
På lördagskvälen blev det middag med Lena o Mia. Mycket gott och supertrevligt! När de skulle åka ut på pub och jag skulle hem så kom jag helt plötsligt på andra tankar.... Inte bra, Mia! Jag hängde på ut, drack en massa vin och blev surrig och burrig! Sent blev det också...... Jaja, det var superkul så jag antar att det var värt det! Seg dagen efter, men med frisk luft och pizza till middag så gick det bra! Det var inte nån katastrof men visst har jag varit piggare ;o)

Nu har jag några slödagar framför mig. I morrn p-möte 3 timmar, onsdag ett 6-timmarspass, torsdag ledig och sen blir det jobb i helgen igen. Hmmmm, jag har lagt ett lite dumt schema men det blir så ibland! Kommer ju två lediga helger på raken snart, så då är det roligare!
Ska försöka få ledigt på onsdag, tar upp det i morrn på p-mötet. Hoppas att det går!!

Håller på att invänta Fredrik från skolan. Hans kompis Daniel ligger på sjukhuset, så vi tänkte åka ner och besöka honom en sväng o se hur han mår. Jag tänkte samtidigt se om nån kan knacka ut mina ringar litegrann....har fått tjocka fingrar ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: