lugnistormen

Gamla goda tiden

Kategori: Allmänt

Satt och kollade igenom lite lådor så här inför min flytt (Ja, jag ska flytta IGEN!!) och hittade några bilder jag så gärna vill dela med mig av! Jag vet inte om jag tycker att ALLT var bättre förr..... eller vad säger ni?


Jag sjöng (eller mimade kanske) en hel del redan på den tiden....


Skolavslutning Juni 1977
Varför sätter man på sig en grisskär silkespolo??? När man redan har grisskära armar liksom...???


Jag o Nina har gjort oss fina :o)
Kolla in tapeterna!! De hade vi i köket!


Barbro visar upp något litet. Vad är det? Ett blomblad?


Rosemarie ser lite fundersam ut...


Barbro, Carina o jag

Vem fan har klippt min lugg??????
Och återigen; kolla in tapeterna!!!! Fiskar på väggen i mitt sovrum.


Fina Nina på examen i 3:an. Kan det verkligen vara det?? Hon ser ju så vuxen ut!!


Jag o systrarna Hjältman i Gällös finaste luciatåg ;o)


Hahaha



Jag, Ludde, Lillebror och Valle.
En fiskare och en jägare. Jag försökte nog mest vara snygg o tuff :o)


Camilla och jag i maj 1976


Ja, det var några av de fina bilderna jag hittade i lådan. Nu ska jag fortsätta att städa och vem vet, jag kanske hittar fler gamla fina bilder!!

Kommentarer

  • Marie och Annika säger:

    Fiint luciakort ;))

    Kram!

    2009-09-08 | 14:34:34
  • Barbro säger:

    Jag DÖR! Sitter på jobbet och surfar runt lite, och så trillar man över detta...

    Men vad min dotter är nästan otäckt lik mig...

    2009-09-14 | 11:51:36
  • Mia säger:

    Jamenvisst är det fina kort :o) Kul att se att några drag går igen hos barnen ....fast det tycker kanske inte de!?

    2009-09-15 | 16:26:17

Kommentera inlägget här: