lugnistormen

Kaos

Kategori: Allmänt

4919f103a7e623a98f95d0894eef3325.png

Kolla varifrån!
















Det råder totalt kaos hemmavid! Har fortfarande inte tillgång till mitt vardagsrum, golvet är alldeles nylackat och fint :o) Alla vardagsrumsmöbler står i mitt sovrum, så det rummet kan jag heller inte använda. Pojkarnas sovrum kan man inte gå till, måste passera vardagsrummet för att komma dit, så de står orörda......med andra ord har jag ett kök trots att jag flyttade till 4 rum o kök ;o) Och i det köket råder, som sagt, kaos. Jag har rensat ner alla kartonger och dylikt från bordet, så att jag kan ta mig en liten frukost.

Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång! Ser fram emot kl 15.00 för då får jag flytta in möbler i vardagsrummet! Ska bli så skönt!!

Idag är dagen då jag blir med kur! Har äntligen köpt mig en liten förkur till husvagnen. Snälla Micke och Lars-Ola ska hämta den idag och ställa upp den i Almåsa där husvagnen är!! Ååååhhh, vad mysigt att kunna vintercampa sen! Kommer nog att dröja innan jag får tid att åka dit o se hur det ser ut....har ju liksom det jag gör ett tag framöver.

Nä, ner med kaffet och upp med kartonginnehållet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: