lugnistormen

Ett litet skumbad o en uppfriskande ansiktsmask

Kategori: Allmänt

0-7f0beb989d5b1b980579623ec0526e87.png

Kolla varifrån!

Ett litet skumbad o en uppfriskande ansiktsmask måste väl pigga upp denna urlakade människokropp....? Hoppas det iallafall, för jag är väldigt trött på mig! Längtar efter en kram... Men chanserna för att nån ska vilja kramas med mig minskar väl rejält när jag lägger ut så här vackra bilder på mig;-) Men är det inte insidan som räknas? Nja, ska va en väldigt vacker insida då om det ska uppväga denna bild! Ska slappa en stund i badet nu...snart kanske Han står utanför dörren o vill kramas o då måste jag vara fräsch o lukta gott:-) o framförallt hunnit få av mig masken och på mig lite kläder!!

Kommentarer

  • Annika-jag älskar VITT säger:

    Hej Mia, du är för UNDERBAR!! jag hittade din blogg av ren slump och du är verkligen en öppenhjärtig människa som borde få må SÅ MYCKET bättre än vad du säger att du gör...HOPPAS att din drömprins dyker upp, för han finns där nånstans och vill kramas..det är jag helt säker på.Kram kram Annika

    2009-11-19 | 10:10:08
    Bloggadress: http://jagalskarvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: