lugnistormen

Beslutsvånda

Kategori: Allmänt

Idag måste jag bestämma mig......OCH JAG KAN INTE DET!!!!!!
Fan fan fan att jag ska ha svårt att bestämma mig......
Bor nu i en trea, trodde ju inte att Chrille skulle flytta hem igen. Nu är han hemma och det är ganska trångt. Jag vill komma ut ur garderoben. Jag behöver mer space, liksom.

Har fått ett erbjudande om en fyra i ett område som jag inte riktigt gillar......det är alla mina fördomar som härmed blommar ut till fullo *skäms*
.
En av mina bästa vänner bor precis mittemot den här lägenheten, och hon trivs! Jag tycker inte alls att det är hemskt att vara hos henne, tvärtom! Hon bor jättefint och jag har aldrig träffat på nåt jag inte kan leva med i området.....
Det är jättenära Freddes skola och pappa. Fredde får dessutom jättejättenära till sina kompisar.
Nära buss, affär och skog. Uteplats fanns det med, även om den var liten och ganska nära en liten väg. Det är med andra ord på bottenplan med egen ingång.

Vad är det som är fel då???
Jo, lägenheten kändes sunkig med gamla vitvaror, ful parkett, übertaskiga badrum, fula tapeter, äckliga golv i två av rummen. Området känns sunkigt med bruna hus, asfalt och säkerligen en del "problem".

Jämför den lägenheten med min som jag bor i nu, så är min ljus, öppen och fräsch.....ja, ni förstår att jag inte tycker den andra är det.... den är inte ljus, inte öppen. Planlösningen kan jag ju inte göra nåt åt.....

Jag vet inte vad jag ska göra!!! HJÄLP!!!! Jag måste svara idag.....

Jag har inte kunnat sova inatt för det här..... Ont i magen..... Vet inte..... Vill.....vill inte...... va fan.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: