lugnistormen

Vilka är det här??

Kategori: Allmänt


Har inte en aning om vilka det är eller var o när det är taget....


Gunilla 1 år, står det på baksidan. Vem är det? Taget hos fotograf Gårder i Ljusdal.....tror jag det står.
SVAR: Gunilla, min kusin, dotter till moster Tilda. Fått olika bud om vart hon är idag. Ett är att hon tragiskt gått bort i en bilolycka. Någon som vet säkert?

Snygga tjejer på väg nånstans. Vilka är det?



Stilig herre i buskaget. Tror det står Stig Kilström på baksidan. Vem är det?
SVAR: Stig Kilström är tydligen Stor-Stig, han var först trolovad med moster Sonja och fick dottern Siv. Många år senare slog han sig ilag med Tilda. Här ett foto på honom som jag minns att han såg ut:

Stor-Stig längst till vänster, sen Tilda vår moster, Bertil längst till höger och så lillebror Micke i mitten. Han har ett rejält tag om ölburken ser jag ;o)



Är det månne Gyllen som sitter längst till höger? Ja, jag vet inte.... men det ser onekligen ut som Gyllen. 
SVAR: Jodå, Gyllenborg längst till höger. Andra flickan från vänster är vår kusin Berit (Gyllens dotter) Damen brevid Berit är Borgny som Gyllen var gift med.


Ulla med sin son. Vem är Ulla? och vem är sonen?
SVAR: Ulla-Britt är vår kusin, syster med Lillstig och dotter till Tilda. Ulla har 3 barn- Janne,Maria o Stefan så barnet på kortet är väl någon av dem. Pappan till barnen är Hugo Rådlund, som även är farbror till Annsofie och Susanne Rådlund som jag har fått kontakt med på Facebook :o) Jättekul!!



Fotot taget i Laisvall 1957. Kan inte se vad det står på fotot, nånting "Familjen ......"

Ja, kära släkt, kom igen nu då!! Vilka är det på fotona??
Jag kommer att uppdatera inlägget med information som jag får!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: