lugnistormen

Suger

Kategori: Allmänt

Är det så här det känns när livet suger?
Har känt mig så nere i flera dagar nu...... lite ledsen i hjärtat liksom. Vill inget.... Därför har jag varit väldigt osynlig  både här och på fejjan.

Läste på en blogg där en tjej, som var deppig, skrev att "livet suger purjolök". Jag har bara en sak att säga till henne; GRATTIS!!!  Om mitt liv sög purjolök skulle jag vara glad! Fan, purjolök är både fint, gott och nyttigt! Var glad ,för helvete!

Mitt liv suger tamejfan stortå!! Och det är fan inte roligt!!
Vill inte bo här, vill inte vara ensam, vill inte byta jobb, vill inte leva mitt liv, vill inte jobba alls faktiskt, vill inte att den här jävla snön ska finnas, vill inte städa, vill inte vara fet, vill inte banta heller, vill inte laga mat, vill inte handla heller, vill inte sitta här och vänta på att nåt kul ska hända, vill inte vara besviken och ledsen, VILL INTE!!!!!

Och som grädde på moset fick jag precis veta av min sk make att jag inte var inbjuden att vara med och gratulera hans son som fyller år.... Tack så inihelvete mycket!!


Vissa mer än andra..... men kanske mig själv mest

Ska försöka ta mig i kragen och skriva om det roliga som hänt.....det kanske får mig att bli lite gladare!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Stackare där..Ska vi slå oss ihop..?? Känner mig superdeppig jag med, har gråtit varje morgon och kväll dessa dagar. Imorse så forsade tårarna hela tiden från det jag vaknade...Kramis

    2009-03-27 | 18:10:06
    Bloggadress: http://lenahammarfjäll.blogg.se/
  • åsa säger:

    Men moster..så ska du väl inte känna? Man ska inte vara så där ledsen och anti mot ALLT. det blir bara värre då, man ska vara glad för det man har, och sen har ju du kommit in i vårat liv igen och det är ju det bästa..stå på dig..du är fin och stark och jag vet att du övervinner det mesta. Love you!! // Å

    2009-03-27 | 19:40:49
  • carroe säger:

    Nu vet inte jag vad som ligger bakom allt, men tänkte försöka skriva något uppmuntrande.

    Det är jobbigt när allt går emot en. Men försök lägga energi på att må bra och skit i allt och alla som får dig att må dåligt.

    Ingen människa förtjänad att bli illa behandlad och de som behandlar en illa är inte ens värda en tanke.

    Livet är så kort och man ska inte ödsla tid på sådant som får en att må dåligt, utan bara göra det man vill och mår bra av (+ hushållsarbete och liknande såklart, det är inte alltid man vill det men ett måste ;p )och man ska bara umgås med människor som får en att må bra.

    2009-03-30 | 16:22:45
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: