lugnistormen

Ingen kommer undan.....

Kategori: Allmänt


Snygga poser! Jag gillade tydligen Ted Gärdestad :o)


Haha, som lillebror fick man stå ut med en del ;o) Mikaela kanske namnet var denna dagen!


Jag iallafall längst till vänster, kan det vara Pippi och Katarina som är de andra?


Kusin Ludde, jag och Micke. Oh my god.....


Ludde 4 år.....Söt!


Kan det vara Luddes dotter Lenita som kommit över nåt med choklad i???


Micke, Monika, mamma, Bertil och så Jörgen som inte vill vara med på bild.


Jag gungar.... Vilket jag inte klarar idag, för då spyr jag!


Mamma med mig i knät, tror jag. Vilka är de andra?

Nä, nu måste jag lägga ned publiceringen för idag. Ska åka på jobbet! Men snälla snälla (!) kan ni inte kolla lite på korten och tala om vilka alla är?! Och vill ni, som sagt, ha några kort så säg bara till!! Likaså om jag lagt ut nåt ni inte vill ska ligga här, säg till så tar jag bort!

Kram till er alla.....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart har du fåt tag i dessa bilder????? jag vill oxå ha, puss

    2009-03-13 | 15:00:46
  • Barbro säger:

    Va kul att se din mamma och din bror, och husen på Mellanvägen! De står iofsig kvar men det är ett sånt skönt "70-talsljus" i bilderna! Men hur många syskon är ni egentligen? Jag kommer bara ihåg din lillebror!

    2009-03-13 | 17:43:26
  • Sandy bell (otte) säger:

    Men så roligt att se fina bilder på er :=) pUSS

    2009-03-17 | 11:06:05

Kommentera inlägget här: