lugnistormen

Goa Sandras härliga mage!!

Kategori: Allmänt

Sandra, min systerdotter (en av dem....) ska få bäbis snart :o) Det ska bli sååå mysigt så!
Hon håller mostern uppdaterad med mag-MMS. Tack för det!! Tänkte att fler kanske vill se hur magväxandet framskrider, så Håll till godo!
Jag har fått lov av Sandra att lägga ut bilderna.


Här är Sandra-gumman!!


Första magbilden jag fick...


Och andra.... Verkar som att trosorna redan börjat sitta åt ;o)


Lite större.... Snygg tatuering BTW.


Vecka 22 :o)  Å en tatuering till som dök upp!! Finns det fler?


Ojoj, härligt!!


Mer mage, vecka 25 tror jag det här är.


Ooopppssss, härligt!


Det här är den senaste jag fått!! Vilken härlig kula!

Det är såååå mysigt att Sandra ska bli mamma:o) Puss puss till dig!!

Jag har förresten en magbild på Pippi med, Sandras mamma. Jag lägger ut den lite senare..... ;o)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    hahahahahahah ja, lägg ut den på mamma..hahaha det är ju faktiskt min lillebror där inne...ahahahaha jag döööööör av skratt!!

    2009-03-18 | 18:18:01
  • Anonym säger:

    Ja du skulle bara våga, din lilla räv,

    jag har en del fina på dig när du ligger i hallen här, kanske sätta ut det på facebook???

    vi får se beror på dig det.

    kram

    2009-03-18 | 19:11:10
  • Sandy säger:

    Haha du är så rolig moster, trosorna va jäävligt trånga faktiskt, blev blodstopp liksom :==) HAHAHA

    Love u

    2009-03-18 | 19:25:54
  • Sandy säger:

    Ps.. 6 tatueringar finnes..:=)

    2009-03-18 | 19:28:44
  • Mia säger:

    man vet aldrig vad jag vågar...... :o)

    2009-03-18 | 19:50:38
  • Åsa säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



    Jag ska bli storasyster..igen ;-)

    2009-03-18 | 21:14:53

Kommentera inlägget här: