lugnistormen

Denna dagen, i morgon och kanske i går

Kategori: Allmänt

Klockan, eller telefonen egentligen , ringde klockan 06.00. det var inte direkt så jag hoppade upp ur sängen med ett skratt i mungipan......men nästan :o)
Pigg var jag och glad med, ska ju äntligen få nån dag ledigt ju!
Lämnade jobbet klockan 09.00 prick, här ska inte bjussas på nån tid inte!
Nu sitter jag hemma i soffan med en något trimmad Ozzy, suger på en nygjord smoothie och skriver litegrann. Känner mig ganska nöjd med livet :o) Solen skiner ute och jag ska, som sagt, vara ledig nån dag nu!!

Klockan 11.00 ska jag vara på StepIn Badhuset för en instruktion/introduktion av gymmet och alla dess maskiner. Det ska bli skoj, hoppas att jag kommer att tycka om det så jag går dit sen också.... återstår att se! Efter den lilla visningen ska jag och Lena bada och bubbla igen! Härligt!! Det blev inget förra veckan eftersom jag var på sportlov då, men nu ska vi dra igång igen. Ska se om de har nån baddräkt där i den lilla butiken på badet, det känns inte riktigt okej att ha min bikini....den är ganska stor i och för sig, ingen stringmodell direkt men men..... de mesta ser ganska litet ut på mig :o(


Ikväll har jag lovat Fredde att skjutsa honom och en kompis till backen för lite slalom. Jag och Ozzy kanske promenerar/irrar runt på Frösön runt 18....

I morgon ska jag ge mig på vattenjympan igen. Det är så himla roligt! På kvällen ska jag förhoppningsvis träffa min vän  Anki, det är ett tag sen nu. Hon har en fulltecknad almanacka medan jag sitter här på kammaren och väntar o väntar....
;o)

Ozzy, min lilla tarm, har varit till frisören.....Hmmmmm, hon tyckte inte att han var tovig - han var beyond tovig. Hela hans "inner"päls var som en filtmatta....Stackars liten, nu är han kal i princip. Ser inte riktigt ut som min vovve, men det växer ju t och då blir han söt igen! Ja, han är söt nu med, tycker jag iallafall, min gogubbe!
Chrille tycker att han ser läskig ut, men jag har sagt att de inte för säga det till Ozzy, för då blir han ju ledsen!

Så här supergullig va han som jätteliten!

Kollade på Rosings dejting-såpa igår! Men vart fan har de hittat dessa killar??? Jag bara undrar, det är ju inte ens normala vanliga grabbar, utan....ja, jag vet inte vad! De gjorde ju narr av henne helt öppet. Den enda som verkade normal och helt ok, honom skickade de hem! Tycker synd om denna tjej som på nåt vis verkar utnyttjas till max. Har hon inga vänner/familj som kan säga åt henne att lägga ner nu, för sin egen skull och framförallt för hennes barns skull. Hon kan ju inte på allvar mena att hon tycker att det är ok att flänga runt i TV med en pojkspoling som är i dotterns ålder..... Å vad i helsike har kvinnan gjort med sitt utseende? Hon som var så söt förut. Nä, fy vad jag tycker synd om henne....stackars stackars....

Ja just det, jag hoppas på en liten fika med Elis och Anneli i morrn med! Myspys!

Ja, nu börjar det dra ihop sig för avfärd mot nya äventyr och dessa maskiner!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: