lugnistormen

De var de de

Kategori: Allmänt

Jaha, då har jag gjort mitt sista riktiga arbetspass här på Västfjäll2.....känns lite trist men samtidigt lite spännande att börja på nåt nytt.

Jag kommer att sakna er, min goa kollegor!! Men vi ses väl på Ett Himla Liv eller nån dans antar jag :o)
Om chefernas högflygande planer om samarbete går igenom, så lär vi ju träffas på nån av de gemensamma aktiviteter som ska ordnas.... Eller hur?
Ska ni ha FEST, ja då vill jag va med!!
Och vem vet....jag kanske kommer tillbaka i höst, närmare bestämt 15 september, när min tjänstledighet går ut.

Onsdag klockan 12.00, jag det är då det nya börjar! Ska vara med på mitt första personalmöte och sen gå bredvid fram till klockan 21.00. Efter det passet har jag inte en aning om hur jag ska gå bredvid. Får förhoppningsvis lite mer besked på onsdag.

Nu ska jag snart ner på Västfjället och hjälpa gammelchefen med schemainläggningen. Jag har i princip gjort klart det, men han kunde inte få till det gällande en tjej som jobbar deltid. Jaja, undrar om han tänker lära upp nån annan??? eller om jag ska åka ner varje gång det strular???!!!

Sååååå, nu blir det kaffem lite bloggläsning och sen en tur till Västfjället!
Hörs senare.....

Kommentarer

  • pippi säger:

    Jaha det var då onte mycket att läsa här???? dax att skriva lite kanske???

    pöss/pippi

    2009-03-24 | 11:41:41

Kommentera inlägget här: