lugnistormen

Äntligen

Kategori: Allmänt

Åhhhh, vad skönt! Nu är den här jobbhelgen över. Fanken vad det är jobbigt o trist med de här helveteshelgerna. Jobba fredag 7-10 och 15-21, lördag 9-20 och söndag 10-9 måndag. Det blir bara för mycket.....


Skönt ändå att man kan vara ute litegrann, men man blir less.....
Nu går jag på sista veckan på det här bygget..... Vet inte riktigt när jag går över till den andra gruppbostaden, men det blir senast på måndag om en vecka. Har lovat att lägga in schemat åt dem på det gamla stället iallafall, men sen vet jag inte hur mycket mer jag ska jobba där. Ska bli kul att byta och skönt med färre kvällar o helger.

Jag har nu uppdaterat inläggen nedan, de med alla gamla foton, med den information jag fått av släkten. Tänk vad lite jag vet om mina kusiner, mostrar, tremänningar och allihopa egentligen ;o) men kul att nu få veta!!
Vet inte vad som hänt med mig på gamla dar, men jag har blivit lite hur-ser-min-släkt-egentligen-ut-och-vart-bor-allihopa-beroende och vill gärna veta vilka jag egentligen är släkt med. Vi är ju så många o utspridda så tänk om jag känner nån släkting utan att veta att vi är släkt!

I fredags var det ju Let´s dance igen och Elisabeth åkte ut. Det var inte mer än rätt, trots att jag tycker hon verka vara en skön typ. De andra dansar ju bättre än henne, så är det bara. Jag gillar verkligen Magnus muskelberget. Så stor men ändå sååå smidig! Och vilken härlig personlighet, han verkar vara hur go som helst!! Hoppas han vinner :o) Nu tittar jag bara på själva utröstningen, i princip, eftersom På spåret har börjat igen......men  det räcker för mig!


Melodifestivalen tittde jag på också! Och jag är supernöjd med resultatet!! Skulle varit liiiiiite mer nöjd om Snälla snälla Caroline hade vunnit, men va fan.....Malena är jättebra hon med :o)
Emilia hade en jättebra låt, men flickan kan ju inte sjunga....och dessutom tycker jag att hennes ögon ibland ser lite galna ut.... Jag blir nästan lite rädd för henne. Detsamma gäller faktiskt Malena, hon kan också se lite galen ut. Huuu!
EMD, Måns, Agnes, Alcazar - har vi inte hört det förut??? Samma gamla låtar..... Inte alls dåliga, men bla bla bla - dussinprodukter.
Åsså Sarah med den vackra rösten och tråkiga låten.....Fin text, stämmer bra in på mig och hur jag känner.
Vad heter hon den lilla flickan.... Molly va? Ja, hon har också fin röst men en förbaskat tråkig låt.
Sofia tycker jag hör hemma på den grekiska uttagningen, och det tyckte tydligen fler med mig!
H.E.A.T var ju bra.
Lite kul att flera sagt till mig att de tycker att sångaren är lik Micke,
min man, och jag har inte hållit med.....förrän nu.
Han är faktiskt väldigt lik Micke, eller Micke lik honom...ellerkanske mer som Micke såg ut för ett tag sen.....typ ett antal år sådär..... ganska många.....

Vad tycker ni?? Ganska lika va??

Nä, nu tror jag att jag ska gå ut och njuta i solen, ta en promenad med hunden.
 
Ha det bra!

Kommentarer

  • åsa säger:

    Tamefan.....så lika dom va..hahahaha..cooolt

    2009-03-16 | 21:35:51

Kommentera inlägget här: